Sunday, May 4, 2014

Kini Ku Kembali

Salam semua..

Jenuh la saya ketuk2 pintu nak masuk kat dalam blog ni tak lepas-lepas.. cuak juga tadi.. mana taknye.. sayang kot blog ni.. walapun jarang2 update resepi masakan.. blog ni antara penyumbang $$ dalam nufnang saya tau hihi.. terima kasih pada semua yang sudi singgah..

2013 hanya ada 1 resepi..!! hahahaha.. nampak sangat la kebizian saya membesarkan si kembar hazim haziq.. dengan halangan dari segi kesihatan yang kurang stabil.. tahun bermulanya saya berniaga online dari rumah.. dan saya pasti itulah sebab2 utama kenapa saya tak update resepi kat sini.. dan selain daripada malass hihihi.. kalau dah malas tu.. memang payah la kan..

Diharapkan dibulan Rejab ni.. saya ada masa untuk ceriakan kembali blog masakan yang saya masak sendiri di dapur kecil saya tu.. amin..

No comments:

Post a Comment

Popular Posts